StefanHarms toertocht

We hebben al ruim xe2x82xac26.500  opgehaald met ons team en daarmee kunnen we heel tevreden zijn. Nog 6 weken en dan is het zover, dan is het 9 juni en moeten we de Alp op, dan moet het gebeuren!  En daarvoor zijn alle teamleden  druk aan het trainen.   De afgelopen maanden heb ik  ook al erg veel kilometertjes gemaakt op mijn racefiets. Rijd ik elke week  2 x mijn vaste rondje (ruim 100 km)  waarbij ik 6 x de Posbank van alle kanten omhoog fiets en zodoende al heel wat hoogtemeters heb gemaakt.  Daarnaast fiets ik nog 1 a 2  keer per week met  mijn fietsclub xe2x80x9cde Adelaarxe2x80x9d een rondje van ongeveer 65 km.  Ik ben er dus helemaal klaar maar moet het nu vast weten te houden.
Wanneer ik op mijn werk ben moet ik vaak lachen om Wout. Hij gaat meestal  met de trap (5 etages)  naar boven en komt dan helemaal hijgend op kantoor. Gelukkig hoeft Wout  maar 1 keer de Alp op  te fietsen en mag hij daar de hele dag over doen. Tv Friesland wil hem misschien gaan volgen, ik ben benieuwd, het zou wel heel leuk zijn.

En vandaag viel het clubblad van de Adelaar op de deurmat met daarin de vermelding van de toertocht die we op 22 mei gaan rijden om nog meer geld op te  halen voor de kankerbestrijding!!
We fietsen naar Utrecht , naar het Ronald Mac Donald huis t.o. het WKZ waar Stefan 32 weken heeft gelegen, vechtend tegen die rotkanker.

 Artikel in de Adelaar 001